Sizlerden dua istemeye geldim.hamilelerin duası kabul olur derler. Kimseyi annesiz babasız bırakmasın. Annem ve babam koronadan dolayı hastaneye alındılar onlara {ya şafi} zikrini tesbih çekebilirmisiniz. Herkese teşekkür ederim. Rabbim kabul eylesin inşallah sevdiklerimizin acısını yaşatmasın 🤲🏻