Asafikoo ozaman sizi mutlaka diyetisyene yönlendirip bir beslenme listesi verecektir doktorunuz. Şeker en korkulan hastalıklardan birisi gebelikte. Kendinizi çok aç bırakmayın, ara öğünlerde meyve yerine ceviz badem yoğurt tüketebilirsiniz 🙏🏻 Ben şeker korkumdan 8. Haftadan beri hergün düzenli spor yapıyorum 21. Haftaya girdim 3-4 kez tatlı yemişimdir