Benim de Migreninim var 11 haftalığım. Doktorum 10 gün önce baş ağrın artarak devam edicek dedi. Minoset ve parol kullanabilirmişim ama geçirmeyeceğini bildiğim için hiç içmedim daha. Elimden geldiğinde migrenimi tetiklemeyecek şeyler yapmaya çalışıyorum