Kızlar 39+4 olduk bugün. Dün kontrolüm vardı ilk defa çatı muayenesi yapıldı 🙄 neyse çatın çok güzel normal doğum için baya müsaitsin dedi. Ama hiç açıklığın yok yani 0 dedi. Sancılarım da 30 larda. Cuma tam 40 oluyorum. Olmadı cuma gel suni sancı ile başlayabiliriz dedi. Şu an bile hiç sancı,nişan,su bişey yok 😄 Cuma’ya kadar gelmezse biraz daha mı bekletsem en azından birkaç gün cumadan sonra yani? Kendi sancım gelirse onunla olsa daha iyi değil mi? Yada suninin ne gibi bi dezavantajı var kötülüğü var, ilk gebeliğim suni hakkında bilgim yok hiç. Belki çatı muayenesi tetikler diye dua ederek bekliyorum ama biraz ağrı ve kasık sancısından başka bi etkisi olmadı henüz 🤷🏻♀️ Bu şekilde olup da bi anda sancısı gelen filan var mı?