Glysrcn Bebiss123 19 Olcam yarın bu sabah çıkardım bende . Hiç bi şey yokken. Normaldir bence. Ben de başlarda sıkıntı çekmedim aslında.
Byzaoz Bebiss123 ben ilk aylarda cok kustum kilo verdim. Simdide arada oluyor canim sikinti degildir. Doktorum kustugum zamanlarda (afedersiniz) cok ögürmüyorsan sıkıntı degil demisti.
Wonderanne Minikmucizem6119 36da artık sıkıldım prilami bıraktım 37+6da suyum geldi 38de doğdu safra kesemde taş vardı o yüzden 9 ay boyinca bulantı kusma koku hassasiyeti vardi sizde var mı böyle bir şey
Minikmucizem6119 Wonderanne hala devam ediyorum prilam a. Bende bir sıkıntı yok ama nedense hala geçmedi bulantılar. Gerçi ilk döneme göre çok çok iyi ama gene de geçmedi işte ilk 4 ay kabus gibiydi sonra azaldı ama bitmedi
Wonderanne Minikmucizem6119 benim hep aynıydı hele kokular iflahimi kesti doğurdum hala bile arada geliyor