39+4 beklemeye devam Pazartesi’ye kadar hayırlısıyla bakalım ne olacak ?
Smile bnmde 38+4
Smile bizde doğmadık o kadar gü ler geçti şu son anlar geçmiyor 🙄
Bgmbgm hayırlı doğumlar olsun inş hepimize 🤲🏻
Tam 40 oldum. Dün nişanım geldi. Hala doğuramadım 😂
Egyrgn ay ne güzel benmde bişeym gelse artık inş 🤣
Ebecik evet maalesef .. 😔