Hediyeserkan insallah gecer canim. Bende gecen hafta korka korka asi olmaya gittim kolumdan asi vurunmaya cok korkuyorum 😬. Sagdan vurulur mu dedim hep soluma yatiyorum agrirsa yatamam diye olmaz soldan vurulur bi sıkıntı yoksa dedi. Zaten olursada uc gün dedi. Masaallah Allaha sukur hicbirsey hissetmedim ne aci ne agri hic korktugum gibi olmadi. Bana agri sislik falan olursa buzdolabina limon kolonyasi koy agrin olursa pamukla koluna koy demisti dene istersen belki soguk olunca acisini alir.