O_Kskn1 Kizlar 9 gahtalik hamileyim canım hiç kahvaltı yapmak istemiyor uyandığımda. Çok sıkılmış gibiyim kahvaltıdan normalde de çok severim benim gibi olan var mı? Normal mi bu durum
Epifenomen O_Kskn1 ilk zamanlar değil kahvaltı yapmak aç geziyordum😌 vücudun hamileliğe alıştı mı geçecek canım meraklanma
B_isik O_Kskn1 ben de öyleyim ya sabah bi de bulantım oluyor su bile içsem çıkarıyorum ama su haricinde bi şey de yiyip içmek istemiyorum kahvaltıyı gerçekten canım istemiyo kilo da vermişim
ozlmrdmm 6 haftalık gebeyim bende öyleyim canım o yüzden kalktığım süt içiyorum biraz sonrasında canım istediğinde yapıyorum kahvaltıyı
aslanuraz Epifenomen kesinlikle katılıyorum. 13.haftama kadar aç gezdim diyebilirim. Kendiliğinden yavaş yavaş geçti şuan 34 haftayım o geçmicek sandığım ilk zor aylar geride kaldı herşeyi yiyorum😍
Mspimpirik O_Kskn1 ilk zamanlar normal canim 3 4 ceviz az peynir yumurta ayran yada sut icmeye calis faydali seyler en azindan atlamamis olursun
Heyecandorukta O_Kskn1 Ben 22 haftalık hamileyim hala kahvaltı yapmak istemiyorum, çoğu zaman yemek yemek de istemiyorum. jetgiller çizgifilmindeki gibi olsa diyorum yemekler kapsül olsa içsek geçse kurtulsak 😁😁 Normal yani hamilesin hormonlar coşmuş durumda 😁🐣
Byzaoz O_Kskn1 normal canim normal o donemlerimde hep ac kaliyordum ya icim almiyordu yada yesem cikariyordum. Ama merak etme bebegin suan senin kanindan besleniyor yani ac kalmanin ona bir zarari yok üc aydan sonra devam ederse ilac kullanmak durumunda kaliyorsun o zaman ac kalmaman gerekiyor. İnsallah en kisa surede atlatirsin ben 10. haftamda normal hayatima dönmüştüm
Arascan O_Kskn1 ilk dört ay öyle olur bende öyleydim sonradan yemek yemekten duramadım çok fazla yedim ❤
mucizemhu O_Kskn1 Evet canım normal bende ilk zamanlar öyleydim şuan 28+6yım hala aynı diyebiliriz peynir yumurta pekmez yiyiyorum bazılarınida kendim yemek istemiyorum tatlı diye. Sadece zeytin helva reçel bunları hala yiyemiyorum en karartıklarım. Aksine ben en çok kahvaltı yapmayı severdim ismi bile homuşuma giderdi ama şuan ismi bile güzel gelmiyor. Neyse en azından peynirle yumurta yiyiyorum onlar bebek icin iyi
justwaiting O_Kskn1 sabah kahvaltı zor oluyorsa, kendinize Yulaf kasesi hazırlayın, muz ya da istediğin meyve Yulaf süt ve kuruyemişlerle sonrasında kahvaltı yapabilirsiniz
sennur26 O_Kskn1 iştahsızlık değil de mide bulantısından yiyemiyorum 😔 Aç karnına içtiğim bulantı hapı ve su bile midemi bulandırıyor 😢
DenizAlpinannesii O_Kskn1 bende yiyemiyordum sabahları şimdi kalkar kalkmaz kusuyorum midem rahatlayınca biraz tost ekmeğini ısıtıp beyaz peynirle yiyorum o iyi gidiyor aç kalınca bulantı daha da fena yapıyor canım kussan bile elinden geldiğince yemeye çalış