Kyyyyyyyy muaynehanede takip yapılmak istersen tolga ecemişi öneririm doğumları genelde medicanada yaptırıyor, ama hastanede olsun dersen liv hospital başar güleri öneririm ikisine de gittim. İkiside çok iyi doktorlar, detaycılar asla üstün körü geçmiyorlar tavsiye ederim.