evett kızlarr dün doğurduuum 😂 Coviddi enfeksiyondu böbrek şişmesi stend takılması derkeeen en sonunda dün doguma alindim. 😂😂
geçen salı gittiğimde 38+ 3 de alabiliriz dedi doktorum bende hemen onayladım tabii. dün sabah yatışım yapıldı ögleb 2 ye kadar bekledim vee hemsire gelip seni ameliyata aliyoruz dedi heycandan ter dökmeye basladim hemen hazirlandim ve sedyeye yattim buz gibi ameliyat haneye girdik hemen ameliyat sedyesine gectim tansiyon nabız bakalım derken spinal anestezi zamanı geldi bir hemsire yardımıyla pozisyon aldim ve igneyi yaptilar uyuşmadım bidaha yaptilar uyuşmadım derken 4. iğnede uyuştum ayaklarıma sıcak su dokuyorlar gibi bir histi bi anda sıcaklandı ve bianda taş kesildi. doktorum türküler esliginde ameliyata başlıyoruz dedi acı hissetmedim ama bütün hareketleri tenimde gezen eli icimdeki organları hepsini hissettim. 10 dkkika gecmedi bebegimi gosterdiler nefesim kesildi konusamadim bile kedi yavrusu gibi agliyordu surekli simdi kapatiyoruz dediler ve o an agız ve burun çevreme bir kaşıntı yayıldı asla gecmedi 15 dkka sonra bitti dediler ve beni bekleme odasi gibi biyere aldılar 10 dakikada orda bekledikden sonra odama geldimm bebegim annemin kucaginda sürekli agliyordu bugün 2. gün göğsümü tutuyor ama sütüm gelmiyor mama veriyor doktorlar yarım saatte bir gogsumu tutturuyorum unutmasın diye gece cok agrım oldu ama kalip yurudukce acıldım bol bol yuruyun ve su için arkadaşlar šmdi bebegimle kendim ilgilenip kalkip oturabiliyorum. insallah yarin evimize gidecegizz. rabbim herkese hayırlı dogumlar nasip etsin 💙