beyzanur_guclu18 kızlar 25 haftalık hamileyim hemoroid sorunum var kanama acı vs. yok ama sadece fazlasıyla şişlik var sizler hangi kremleri kullandınız iyi gelen var mı bende almak istiyorum
bebisloading beyzanur_guclu18 bende de hemoroid sorunu var. Ama ilginç bir şekilde, tuvalete çok rahat çıkıyorum, ona rağmen belirgin şekilde görünüyor hemoroidlerim. Hiçbir acı ağrı sızı da yok. Sizdeki de öyle bir durum mu?
Busraveminisi1 beyzanur_guclu18 bana doktorum ağrın kanaman olursa krem veririm demişti canım o olmadığında ılık suya oturma banyosu yapıyorum sonrasında zeytinyağını pamuğa döküp o bölgeye sürüyorum şişlik içe itilirse itiyorum doktorum dışarıda kalırsa aprı yapar dediği için
Kubraklnc beyzanur_guclu18 hamilelik döneminde çok kötü olmadıkça hemoroid kremi önerilmiyor diye biliyorum. Ben ve bir çok tanıdığım hemoroidden vazelin ile kurtulduk tuvalete her gittiğinde tuvaletini yapmadan önce ve sonra vazelin sürmeyi dene kulak pamuğu yardımıyla biraz içlere doğru da sür iyi gelecektir diye düşünüyorum benimki geçti
Feride38 beyzanur_guclu18 bende de aynı problem var canım Anestol krem ağrı ve kaşıntıya iyi geliyor ve şiş bölgeye nemli bez yardımı ile pudra şekeri uygula bana doktor önerdi
beyzanur_guclu18 bebisloading evet benim de öyle ağrı sızı kanama vs. hiç birşey yok sadece şişlik makattan vajinaya doğruydu şişlik şimdi arkaya doğru da büyümüş şişliği nasıl önleyebiliriz peki birşey kullanıyormusun sen
Karbeyaz12 bebisloading bende aynısıııı, en son gittiğimde şişlik icin doktorum krem yazdı onu sürüyorum
beyzanur_guclu18 Busraveminisi1 benim de dışarda işte şişlik ama sanki gün geçtikçe büyüyor gibi ağrım kanamam falan hiç olmadı ama şişlik rahatsız ediyo beni
beyzanur_guclu18 Kubraklnc aslında bir ağrı olmuyo sadece fazla şişlik var ilk zamanlar biraz daha küçüktü ama sankş zman geçtikçe büyüyo gibi şişliği giderdi mi vazelin
bebisloading beyzanur_guclu18 iki kere doktora söyledim, şikayetim olmayınca bir şey vermedi doktor..
beyzanur_guclu18 Feride38 bende ne agrı ne kaşıntı ne tuvalette zorluk hiç birley yok sadce şişlik var ve büyüyo gibi onu nasıl yapıcam
beyzanur_guclu18 Busraveminisi1 peki nasıl yapıcam onu hani içe doğru nasıl yapıcam dışarda Benim ki birde büyük gibi
Busraveminisi1 beyzanur_guclu18 zeytinyağlı pamukla canım masaj yap önce hatta daha evvel ılık suda beş dakika otur yumuşasın sonra yağlı pamukla da ufak ufak dışta ya hani üçe doğru yani afedersin açık olucam deliğinin içine itelemen lazım
Feride38 beyzanur_guclu18 bende aynı şekildeyim kanama kabızlık VS yok sadece meme yaptı pudra şekeri önerdi doktor bebek baskı yaptığı için çıkıyormuş sıcak su doğum kanallarını açtığı için ben oturamıyorum bebek doğana kadar yok olmaz dedi
Mkblgrlyn beyzanur_guclu18 ayni konu icn bende posr acmistim smdi 4 gundur cok acıyor. 2 meme vardi 3 oldu o yenj cikan oyle cok sızlıyor zonkluyor ki kantoron yağı krem fayda etmedi bu kez 😔
beyzanur_guclu18 Mkblgrlyn ayy inşllah olmaz öyle ya agrısı yok ama sanki tuvalette biraz uzun durunca cnaım acıyor gibi ama Doktora gidince sormak istiyorum bakalım
beyzanur_guclu18 Feride38 çok teşekkür ederim bende pudra şekerini denicem peki nasıl kullanılıyor nasıl kullanmam gerekiyor
Feride38 beyzanur_guclu18 nemli Bi beze pudra şekeri koyuyorsun şişlik olan yere koy 20 dakika bekle bunu gün içinde 3 4 kere yap dedi
beyzanur_guclu18 Feride38 tamam çok teşekkür ederim bugun den itibaren denicem inşllah şişliği gider 🙏❤️