Paprika valla canım al raporunu gitme okula, hamileler için bu hastalık için risk grubunda uzmanlar böyle söylüyor. Ben korkuyorum doğrusu. Okullar açılmadan memleketime geldim rapor aldım annem bakıyor bana. 24e kadar rapor 24te idari izin. Bilmiyorum ben biraz fazla endişe ediyor olabilirim🤷🏻♀️