Boncugummmm Histereskopi olucam nasip olursa pazartesi günü. Bn pazar günü saat gece ikide yutmuştum bi sakıncası olmaz demi kızlar🙇♀️
monaroza Boncugummmm Bir hafta diye biliyorum iğne olanlar sanırım 24 ya da 48 saat doktorunuza haber verin mutlaka
Boncugummmm babysevgi yani bı sakıncası olmz 🙏6 gün net bi geçmiş oluyor çok tesekkr edrım rahatladım perde kesilck histereskopiyle korkmuştum ya sakıncası kanamam cok olursa diye