tugcemre kızlar ayaklarım davul gibi oluyor. soguk su tuzlu su sirkeli su hıc bır işe yaramadı ayaklarımi yuksege koyuyrm oda bıraz etklılı ama sonrasında yıne aynı oluyr ne yapabılırm basına gelenler varmı
Pinarsalih tugcemre tuzu azaltıp bol su için ayaklarınızı da oturur pozisyonda değilde altına yastık koyarak uzatın
YaprakAydnKestel tugcemre senin yine çok geç olmuş ben bunu maalesef 20 haftalıkken yaşamaya başladım ve en iyi gelen 2 lt fazla su içmek ğünlük ve ayakları yükseğe dikmek benim anca öyle geçiyor fakat dediğin gibi ayağa kalkıyım biraz hareket ediyim hemen geri şişiyor maalesef şuan bende 32+3
Edaramazam tugcemre canım günde 5000 adım at bide 3 litre su iç yarına iner hemen test edilmiş onaylanmış bir sey kafana uyarsa denemeni tavsiye ederim ben 31 hafta dayım şişiğim felan yok
tugcemre Pinarsalih su az içiyorum herhalde ondan tuzu eşim çok az tukettıgınden bende yemekelrde az kullanırım
tugcemre Ky2406 bu aya kadar 2 saat yururdum cnm ama sıslıkten dolayı yurumek iştemiyrm ayakakabı olmuyr o derece 3 4 gündr çekiyrm
Zeweyy tugcemre bende de çok oluyordu geçen haftalarda benim de 33. Haftam.. çok az su tüketiyordum üç gündür sürahiyi suyla doldurup bir kaç parça limon atıyorum ve gün içinde o suyu bitirmeye çalışıyorum ve şişlikler tamamen gitti tavsiye ederim çaresi kesinlikle su 🤗 bir de ayaklarını uzatarak otur her zaman
tugcemre kızlar dediginizi yapıcam su içmeye basladım teşekkü ederım bebege bır zararı yoktur dımı o yuzden sısmıyrdur
tugcemre ay iyi bari bırazda olsun içimi rahattınız kızlar oglumun, baska bana yaptıgı bır zorluk yok hamıellıgım bastan berı gayet rahat geçiyr