UmayDuruMom zorunlu sezaryen olacağım içim doktorum şimdiden doğuma 1 gün kala bırakacağız demiş olmasına rağmen ben de tedirginim açıkçası aniden farklı bir durum oluşursa diye (31+5iz) yani doktorunuzun mantıklı hareket ettiğini riski göze almadığını düşünüyorum ama ben de erken bırakmanın bebeğe etkisi olur mu bi yandan onu da bilmediğim için düşünüyorum bebeğe olumsuz etkisi olacak olsa o riske de girmezdi doktorunuz bence gerekirse hergün kontrole çağırır duruma göre iğneyi yap ya da bg artık yapma derdi bence