Edae Merhaba 20. Haftadayım gece 2 sefer sanki idairarımı kaçırıyormuşum gibi iç çamaşırımı ıslatacak kadar az miktarda su geldi bence akıntı değildi bildiğimiz suydu. Bu durumu yaşayan var mı
Cramel Edae canım benim ilk gebeliğimde 20. Haftalarda resmen suyum geliyormuş gibi ıslaklık oluyordu. Doktor mantar enfeksiyonu dedi ilaç yazdı geçti. Bol bol su iç doktoruna danış. Allah şifa versin ☺️
Edae Cramel ya çok teşekkür ederim inşallah öyledir şimdi sağlık ocağına geldim tahlil yaptırmak için