Ayris93 Gece sancim oldu hastaneye gittik 60 larda cikiyor sancim baya var yani ama acilmam hala aynıymış ilerleme olmamis istersen yatiralim istersen git evde bekle duramicak gibi olunca gel dedi geldik geri. Bide eski 2 li tarama testine gore bebek 37 hafta gozukuyormus adet tarihime gore 38 hafta onun icin kucuk olabilir suni sanci vermeyelim acilman olsun diye illa bekle kendi sancini çek acilman olsun dediler. Ne yapicam sanciyla beklemek zor.
turansmom1 Ayris93 suni sancı almamaya çalış canım normal sancinı çek hurma ye, plates topun varsa harekektler yap, merdiven in çık yotubeden izle videolar canım ona göre yap. Allah kolaylık versin, bir avazda alırsın kucağına insallah🙏