aybarsdefne Yazık olmuş ya, doğumda kan ter içinde kalırım diye ben makyajsız girdim. Doğumdan sonra 5-6 saat falan makyajımı kardeşim ayna tuttu yaptın😂 Dikişler ilk gün benide zorladı, hatta dedim doğumda bu kadar acımadım. Emzirirken zorlanıyordum oturup eğilirken, şükür şu an zıpır gibiyim🥰 Darısı herkesin başına