Burada çoğu insan kafaya takmadığım ay hamile kaldım falan yazıyor. Belki de haklılar. Hayat sana ummadığın anda zaten güzellikleri karşına çıkarmıyor mu bu da böyle bişey bence. Rabbine sığın, o en hayırlı zamanı bilir. Bende bekliyorum gebe kalmayı. Sana bunları söylüyorum ama bende acaba hamile miyim diye adet günüme kadar kafamda kuruyorum sonra bi bakıyorum adet olmuşum yine hüsran..🌸