Çok uzun bir yolculuktan geçtik🥰 Yeri geldi ağrılarla yeri geldi bulantı sancılarla
Ama sonucuna değerdi gerçekten şuan bebeğim kollarimda uyuyor mis kokusunu içime çekiyorum
Sıra geldi doğum hikayeme bu süreç nasıl başladı ve sonlandı🤗
Cumartesi akşamı nişanim gelmişti , tabi ben o panikle doktorumu aradım eğer sancin yoksa bekleyebiliriz dedi , ve dediği gibi de yaptım
Pazar sabahı kasıklarımda başlayan bir ağrı ile uyandım ve bu arada Nisan hala gelmeye devam ediyordu , afedersiniz vajinamda acayip bir dolgunluk vardı adet ağrısı gibi ağrılarım hafiften çoğalmaya başlamıştı
Dedim herhalde yavaştan artık benim kız geliyor 😂
Dün sabah ağrılarım çoğalmaya başladı nefes egzersizi filan yapmaya başladım
Yürüyüş yaptım falan derken ağrılar sıklaşmaya başladı , düzenli bir şekilde geliyordu artık
Veeeeee ayağa kalktigim anda camasirim sırılsıklam olmuştu dedim kesin geliyor artık bebeğim♥️
Ben kendim Bartın’da yaşıyorum doğum için Karabük Medikar Hastanesi’ne geliyordum.esimle dedik önce Bartın’da muayene olalım
Gittik hastaneye , nst bağladılar sancı ağrı çok
Suyum geliyor , ve 1.5 cm acilmam var biz direk Karabuke geldik
Hastaneye geldim ağrılarım çoğaldı artık üç dakka da bir geliyordu ama inanın ben dayanamadım ağrılara normal doğum çok istiyordum☹️☹️
Neyse ebeler geliyor nst takılı alttan muayenem oluyor ama ölüyorum ağrıdan dayanamadım artık bağırıyorum
Eşimle karar verdik sezeryan için
Prosedür filan imzalattılar , epidural seseryan oldum ♥️Doktorum olsun ebeler olsun hepsi çok iyiydi
Ameliyathaneye geldiğimde buz gibi titriyordum ve normal doğum ağrısı çekiyordum
Anastezi uzmanı epidurali taktiği anda heryerim uyuştu ve rahatladimmm
Doktorum geldi önüme bir sürü bez koydular görmemem için
Doktorlar aralarinda muhabet ediyorlardı ben soğuktan titiryorum dedik hâlâ başlamadinizn mi demekle kızımın aglayisini duydum🌸🌸 çok güzel bir duyguydu
Şuan biraz ağrım var daha gaz cikartamadim ve çok yorgunum halsizim
Ama kızım yanımda
Ben yine olsa sezeryan olurdum herhalde çağrı eşiği olan biri değilim çünkü
Rabbim sizleride kurtarsın♥️🌸♥️🙏🏼