Merhaba 😊
Kimler günü dolmadan suni sanciyla dogum yapti?
Ben su an 38+2 haftalik hamileyim. Ilk bebegim. Pazartesi günü hastaneye yatiyorum, suni sanci verip dogumu gerçeklestircekler. Neden mi? Kilolu bir bebek bekliyoruz, cuma ultrasona gittim 3kg950 dedi doktor 🧿 Bide bende hamilelik sekeri yoktu ama geçen ay kan verdim her ay oldugu gibi ve dengesizlesmeye basladigini söyledi doktorum.. O yüzden günüm dolmadan 2 hafta önce yani 39 haftalik olunca dogurtmaya karar verdiler, yani pazartesi gün.
Ama kafamda o kadar çok soru var ki.. ??? Serumla verceklermis suni sancilari. Mesela bu sekilde olunca ne kadar sürüyo dogum? Epidural yaptirmazsam dayanabilir miyim? Sancilar çok daha siddetli oluyomus, vs vs. Ben normal dogum yapmak istiyodum epiduralsiz, bel agrisi yapiyo diye. Hiç korkmuyodum. Ama ebeler beni stres ediyolar. Çok daha siddetli sancilar vs vs diye diye benim içime bi korku yerlestirdiler…
O yüzden sizlere sormak istedim, nasil geçiyo bu sürec, daha önce yasayanlar için 😳