Babymmm Serapveminikleri masallah canım yeni zannettim benim kuzum da oyle büyüdü cok şükür abi olacak inşAllah Rabbim nasip etsin isteyenlere
2prensesannesi__ Ayselmira siyumun kac olduğunu söylemiyorlar bitmis dedi doktorlar. Bebegim karnımda ufak ufak hareket ediyor kalp atışlarıda iyi simdilik. Ciger gelistitricide yaptilar insAllah 34u görür sağlıkla alirim kizimi kucagima
Ayselmira 2prensesannesi__ evet meyve sıkacağı ile . Benim azalma vardı gerçekten içince azalma durdu . Bol su , havuç suyu ve zemzem 👌🏻 Allah sanada onları şifa etsin ..
Ayselmira 2prensesannesi__ şimdi de ayrıntılı da bakıl bence . Beni doktor korkuttu 6 ya düşmüş dedi . Ayrıntılıya girdim 8 çıktı . Perinatoloji bölümüne git kontrollere
2prensesannesi__ Ayselmira periantoloji bölümünde doktor kontrolünde yatiyorum salıdan beri ama arastirma gastanesi birsey diyen yok. Doktorum 34e kadar gözlem altında tutacağız seni burda demişti. Iki gundurde ultrasona girmedik.
mavikelebek_ strongmom Allah şifa versin İnaşllh korkma sakın içine ferah tut benim kuzum 29 haftalık doğdu 1200 kg 40 gün kadar kğvezde kaldı 2kilo olunca da verdiler şuan 2 buçuk yaşında
Ayselmira 2prensesannesi__ devlette her gün ultrasona bakmıyorlar . Nst ile bakıyorlar günde bir kaç kere dimi ? Allah yardımcın olsun dua ediyorum sana ..
2prensesannesi__ Ayselmira evet iki defa nts ile bakıyorlar. Yarin doktorum gelince baktircam ultrasonda. Allah razı olsun kardeşim