Neson 31+4 günlük hamileyim.yatakta yattigimda bir taraftan diğer tarafa dönerken sanki sağ kasigima bıçak saplanır gibi ağrı giriyor bu şekilde başına gelen var mi
Cansu424 Neson benimde oluyordu canım son haftalarımda kesildi çığlık attırıyordu vallahi rahim buyuyup genişlediği icin kasık agrıları yaşanabilir yazıyordu bir kitapta bende önemsemedim cok sık olmuyordu simdi 38 im bayadır hiç olmadı 😊
Cansu424 Neson genede doktor kontrolünde bir danış canım pozisyon degistirdiginde geciyorsa sıkıntı yok diyorlar ama sormakta fayda var tabiki.