Kbrash Belki saçma olacak ama bilmediğimden soruyorum . Göbek deliğim sağa kaymış gibi yer değiştirmiş acaba karnım büyüyüp gerildiği için mi böyle olması gereken yerde değil bakınca yamuk duruyor. Sizinde öyle mi acaba ?
mom101 Kbrash normal canım korkma bebişin ora toplanmış ondan yamuk vendede hep sağa toplanır o yüzden benim hamilelik çizgim bile yamuk😂 göbeğimdeki sağ tarafa yamulmuş