Arkadaslar 4. hamileligim 2 cocugum var haziranda hematomdan dolayi bebegim karnimda öldü 7 haftalikken su an 9. haftaya girdim randevuma bir kac gün var su an hersey yolunda gibi ama cok korkuyorum dua edin benim icin.. aceba yine tekrarlar mi bu kanama? Iki cocugum var halince tüm gün hareket halindeyim firsat buldukca dinlenmeye calisiyorum ama yinede pek mümkün olmuyo.. daha önceki hamileliklerimde hic birsey yasamamistim 😢