Anneyizanneee 19 haftamdayım resmen hareketlerini vajinam da hissediyorum kızlar bi tehlike olur mu ya da neden olur
Mommy2b Anneyizanneee doktorunuza sormalısınız bence çünkü bildiğim kadarıyla o haftada göbek deliği civarında karında olması gerek bebişin
Ahsend49 Anneyizanneee benimde öyle olmuştu ama 25 haftalarda falandı . Seninki biraz erken olmuş 🤷🏼♀️ Benim bebeğim ayakları aşağı dönüktü ozaman o yüzden öyle hissediyordum
A_Alparslan Anneyizanneee gaaaaayet normal soracak san dr a yine Sor ama ben suan 30 oldum hala öyleyim ve 20 den beri 🤤