Kızlar 27 haftalıkken böbrek ağrısı ile hastaneye geldim enfeksiyon olduğunu söylediler günlerce antibiyotik tedavisi gördüm ilerleme olmadığı için stend taktılar. Şu an 33+3 deyim aynı rahatsızlıklarla yine doktora geldim enfeksiyon yükselmiş stend kaymış da olabilir dediler tekrar antibiyotik tedavisine başladılar sonuç alamazsak stendi değiştiricez dediler tekrar narkoz almak o ameliyathaneye girmek istemiyorum. Benimle aynı sorunu yaşayan var mı?🥺🥺