@Suskunkadin#10
Suskunkadin
Benimde 36 haftalıkken başlamıştı öyle ağrım her hareket etmeye çalıştığım da göbek altıma yani tam rahim tarafıma şiddetli bi ağrı giriyordu.3-4 gün sürdü.Hep uzandım bişi yapamadım.Kontrole gittiğimde doktor artık bebek dönmeye başladı kendini doğuma hazırlıyor demişti.Herkes de aynı ağrı olucak diye bişi yok kişiden kişiye farklılık gösterebilir dedi.Şimdi 38. Haftadan gidiyorum arada yine öyle ağrılar giriyor.Bebek artık kendini doğum kanalına yerleştiriyor.Rahime baskı yapıyor bu da tabi zaman zaman ani ağrıya sebep oluyor.Tabi yine doktora gitmen de iyi olur.Herkes de aynı sonuç olur mu bilmiyorum canım