Edosh Merhaba kızlar sohbetlere fazla katılmıyorum calisiyorum.Ama bilgilenmek adına ara ara okuyorum paylastiklarinizi.👍 Allah izin verirse bir oğlum olucak zira isim bulamıyoruz….Güzel önerilerinize ihtiyacım var😊
Busrakoc Arzumm_35 başın sağolsun canım seni üzmeyeceksem neden kaybettin 😭 3 ay önce doğum yaptım benim de oğlumun adı Kuzey 💙