18 haftalığız c.tesi gecesi biraz burun akıntısı boğaz yanması 38 ateş ile hastanye gittim test yapıldı sonuç pozitif ilaç falan vermediler 14 gün karantinada olun dediler eşimle birlilte evdeyiz eşime falan test yapılmadı karantina bitiminde tekrardan test yapılır mı başınıza gelenler sizler naptınız nasıl geçti neler kullandınız genel olarak c vitamini içip yiyorum tek korkum bebeğime birşey olur mu zarar verir mi