Heycandoluanne Bende onur beye gidiyorum . Doğum yapınca bizide bilgilendirirmisin. Oda nasıl , cantana neler koydun , doktor ilgili miydi 😊
bilgemom Heycandoluanne Tabi ki bilgilendiririm🤗 şuan beklemedeyiz. Pazartesi günü son kontrolüm var eğer bebiş gelmezse Çarşamba sabah 6 da hastanede ol dedi bakalım 🤗