Selam kızlarrrr bir post açmıştım bir kaç gün önce cinsiyet hakkında randevum 19 Ekim olmasına rağmen bugün özel bir kliniğe gittim hem gecikmiş kontrolüm için daha fazla beklemek istemedim ve % 90 erkek olduğunu söyledi bir oğlum var zaten Ayaz efe 🧿 Bu oğluşuma isim arıyorummm 🙄 Arda geçiyor birtek aklımda Ayaz Arda diye abi kardeş sizce ve ne öğrenirsiniz canlar 😍