İyi akşamlar,arkadaşlar.9 haftalık hamileyim en son 2 sinde doktorda oldum öncesinde de ultrasonda hematom bi kanama alanı görmüştü 17 mm istirahat ve progestoron yazmıştı vajinal. Pek istirahat yapamadım sınav var diye . En son,yani ayın 2sinde olduğumda da yine aynı şekilde duruyordu hematom 19 mm.Bebek iyi kalp atışı normaldi. Yine aynı şekilde istirahat ( yürüyüş bile olmaz) ve progestanı devam et dedi. Hiç iş yapmıyorum ama sıkılıp yürüdüm mesela bugün . Evin içinde de yürüdügüm nebiliyim gezdiyim falan oluyor tam 24 saat yatmıyorum.Doktor bana 12 haftalıgında gel kontrola demişti. Benden hiç kan leke hiç birşey gelmedi şimdiye kadar . O hematom cekilirse o dokulur korkma dedi. O da gelmedi. Hiç bişey yok. Açıkcası merak ediyorum içimde noluyo bebek nasıl hematom durdu mu diye en onemlisi de bebek nasıl.bilmiyorum, bu durumda olanlar oldumu doktor 3 hafta sonra gel dedi ama napmalıyım gidiyimmi kontrole ,10 gün geçti en son gitdiyimden.