Selenasik kilosu normal sanırım, bende şuan 30+3 kız bebek bekliyorum geçen hafta 1500kg dı ama benimki inanılmaz hareketli ve çok can yakıyor. Karnımın üstünde bişey olsa yerinden fırlatıcak derecede kuvvetli tekmeleri var, mesela bende bu durumdan endişelenip doktora sordum gayet normal dedi bazı bebekler enerjik oluyormuş bazıları daha tembel🤷🏼♀️