Hiç bir test zorunlu değildir herşey kendi isteğin doğrultusunda yapılır 25 yaşında 34 haftalık hamileyim ilk bebeğimiz eşim ve ben çok heyecanlı bir okadarda mutluyuz.
Ben gebelikle ilgili 2,3,4lü tarama ayrıntılı usg şeker yüklemesi vs testleri yaptırmadım biliyorum ki ultrason cihazları bile bebeğime Zarar Veriyor rabbimin emaneti yavrularımız bize itikatımızın yüksek olması gerekiyor. Eğer bir hastalığı çıkacaksa elbette buna kimsenin gücü yetmez rabbim ol derse olur
Sevgili arakadaşlarım bana az bisey kulak verin biraz serbest bırakın kendinizide yavrunuzuda hamilelik psikolojisine giripte ne eşinizi ne kendinizi nede çevrenizdeki insanları kendinizden soğutmayın unutmayın zmann geri gelmiyor ve siz bu yavrunuzu bir kere doğuracaksınız bırakın mutlu olun etrafa ışık saçın benimde çok ağrılarım oluyor ama ben hep mutlu olmayı gülümsemeyi seçiyorum ha bide lütfen namazlarınızı kılın çünkü yavrularımız anne karnında iken başlasın secceye çokta faydası var hem işte doğumu kolaylaştıran günlük spor aktivitesi hem manen huzur bulacaksınız Allah’a emanet olun hepiniz 🙏😊