tup bebek tedavisine basladik basladigimizda sperm degerlerimiz 2 3 4 milyon arasinda degisiyordu. Verdigimiz spermiogram testinde siddetli oligoastenoteratozoospermi yaziyor. Henuz yumurta uyarma suresindeyiz 4 gundur gonalf ve femara kullaniyorum. Erkek infertilite kaynakli bizimkisini. Benimle ayni durumu yasayip tup bebekte ilk denemede hamile kalan var miii