Eveet artiik bende anneler kervanina katilmis bulunmaktayim. Tam bir hafta once bebegimi spinal sezeryan yontemiyle dunyaya getirdim. Oncelikle spinal sezeryan cok rahatti. Belimden igne vurdular ve daha sonra yaklasik 10 dkm icerisinde bebegimi yanima getirdiler onu koklad8m. Allahim dunyanin en guzel kokusuydu. Sonra beni ve bebegi yukari cikardilar. Sezeryan olmamin nedeni iri bebek oldugunu dusunmemizdi. En son 38+4 te 3900 cikmisti kilosu. Halbuki dogdugunda sadecen 3500 gr. Di. Normal bir sekilde dogurabilicek bir bebekti ki sezeryan oldugu gun nst de sancilarin basladigini gorduk. Belkide ertesi gun normal olarak dogurabilirdim. Ama hayirlisi buymus ne diyelim. Dogumdan sonra 2 gun sutum ilaclarin da etkisiyle yeteri kadar geldi. Yine de bebegim dogumdan sonra 300 gram daha kaybetti. Yani iri diye sezeryan oldugum kuzucugumla sadece 3.200 gr. Ile hastaneden taburcu olduk. Daha sonra 4. Gun kontrollere gittigimizde 200 gram aldigini gorup sevindik. Sutum yariyormus cok sukur. 🙂 su anda da emiyor. Sanirik tam bir meme duskunu olucak😊 allah herkese bu duygulari nasip etsin arkadaslar. Gercekten cok guzel bir olay. Yalniz guzel oldugu kadar zor. Dogumdan sonra uykusuz kaliyorsunuz ve biraz depresif bir ruh hali icerisinde olabilirsiniz. Ilgi ve sevgiye daha cok ihtiyac duyuyorsunuz. Esinize ve yakinlariniza soyleyin bu duruma hazirlikli olsunlar. Bir de nazar diye bir sey var. Evde altinlar mi kaybolmadi, kavgalar mi cikmadi. Kem gozlu bir akrabamizin ziyaretinden sonra 2-3gun baya sinir bozucu seyler yasadik. O yuzden dikkat edin. Zaten cokta saglam olmayan lohusalik psikolojisiyle nazar birlesince pekte hoş seyler yasanmayabiliyor. Bu arada nazara karsi ne yapiyorsunuz? Biz tutsu yaktik ve kapi esiklerini sirkeyle sildik. Tabi bunlar batil inanclar ama sanki sonrasinda biraz daha rahatladik. Ama herseye ragmen kucugunuzu kucaginiza almak harika bir duygu. Darisi tum annelerin basina. 💗💗💗