ballilokum Kızlar 36 haftalık hamileyim. En son 34 haftada kontrolüm vardı ve bebek henüz dönmemişti. Hareketlerini hala aynı yerlerde hissediyorum sanki. Benim gibi olup da kontrolde döndüğünü öğrenen oldu mu?
ZEhrA_94 ballilokum alt tarafına baskı yapıyor o denli ağrıların oluyor zaten sanki ıkınsan çıkacakmış gbi hissediyorsun
Drn-Brc ballilokum bende hareketleri hep aynı yerde hissediyordum 32. Haftaydım doktor dönmüş dedi ayrıca karnım hiç düşmedi
Birdemetanneadayi Göğsümün altında biraz boşluk oldu benim bir de karnım asagı indi dönmüş dediler gittiğimde
ballilokum Hayatuysal34 aslında normal ya da sezaryen takıntım yok ama çok üzülmeye başladım birden bire nedense 😔
Aysegul_cinar Bende 34 de gitmiştim benimde donmemisti hala senin gibi aynı yerde hissediyorum bebeği.Donmesi için hareketler de yapıyorum ama etki etmiyor sanırım. @ballilokum
ballilokum Hayatuysal34 ben korkmuyorum sanırım. Doğum sancısından kimse ölmedi , hem çekilecek bitecek sonra unutup gidicez öyle düşün 💕
Hadibakalim 32.haftada döndü 3 gün fln acayip kaburga baskisi hissettim..megerse dönmüş ayaklarini kaburgalarima dayamış..şuan 35 haftadayim hâla kaburgalarim agriyor