Sibelsncar Smyzyn depend canım bence birde gecelik mis kiloda bile gerek yok çok rahat oluyor hatta çevremde adet günlerinde takan insanlar var pahalı ama alıyorlar rahatlık için çok kanaması olanlar için ideal
myyy Smyzyn Cnaim bugün sezeryan oldum depend al fakat sezeryan sonrası giyilmesi zor oluyor ayağa kalkamıyor diğer hasta bezinden 4 tane mutlaka al ,benim bilgim yoktu herkes depend diyip durdu hemen kantinde satiliyormus gidip aldılar
begumseker Smyzyn kesinlikle depend.. doğum sonrası bana doğumhanede hasta bezi bağladılar kendilerinden hiç rahat edemedim. Düşücek gibi kocaman bişeydi 😬
Ahsend49 Sibelsncar bu depend pedin aynısı gibimi . Bende aldım depend değildi ismi ama aynısı dedi satan kişi sadece pedin iki katı kadar büyük
1pearl Depend al geç mis gibi ohhh kenarında da yırtma yeri var ordan da yırtar atarsn biraz koca götlü gösteriyo ama olsun rahat napalm 😂😂
begumseker Smyzyn ama şey dicektim, ben normal doğum yapmıştım giyerken yine de eşim yardım etmişti baş dönmesi filan yaşarım ederim diye.. sezaryen doğumda kesinlikle biri yardım etmeli yani giydirmeli🙄