Emine_yksr daha yeni hamileyim lakin yüz üstü yatamıyorum korkuyorum bisey olur diye sırt üstü yatınca migdem cok ağrıyor ağzıma geliyor sanki surekli yan yatmaktan çok sıkıldım yolun başındayım daha önerileriniz nedir ?
Zsnbr Emine_yksr ilk haftalar sorun olmuyor ki yüz üstü yatabilirsin Bn bayaa yattım öyle yani karın şiştikçe sn rahatsız oldukça zaten yatamıyorsun
Sencann Emine_yksr ilk haftalarda istediğin gibi yatabilirsin canım nasıl rahat ediyorsan 6 ay olana kadar
Mlkko Bacağının arasına yastık koy ve yarım yüzüstü yat en rahatı öyle. Hatta direk hamile yastığı al 🤷🏻♀️
Zsnbr Emine_yksr hiç korkma rahat ol canm hcbi sorun olmuyor bizimde ilkti çok şükür ilk 3 4 ay gayet yattım ben kendiliğinden yatamaz hale geliyorsun zaten o zamanda hamile yastığı bir nebze rahatlatıyor