Semayavuz54 benimde 35 de 2 küsürdü banada 2 hafta geriden geliyor demişti yarın kontrolüm var 37. Haftamdayım. İnanın önemli olan sağlığı. Biraz minyon bir bebek olacak dedi. Sağlığı yerinde olsun gerisi önemli değil. Kefir , kormızı et haftada 3 4 gün , peynir , yumurta ceviz , muz yiyen biriyim hergün. Ama bebeğin kilosunun yemekle alakası yokmuş. Bence tamamen genetik. Anne karnına düştüğünde onun kilosu zaten bellidir. Sağlıklı olsunda doğunca toparlar . Bende Meram ediyorum . Bakalım yarın kaç kilo oldu diyecek