Rumeysssa kuzum lohusa takımlarını hem çok gereksiz aşırı pahalı hemde hepsi birbirinin aynı hiç normal zamanda giyebileceğim tarzda şeyler olarak beğenemiyorum. O yüzden bulabildiğim en düşük fiyata(45tl gibi bileydi sanırım) elbise şeklinde penye bi gecelik aldım sancı anında sürekli kontrol edileceği için pijamayı giyip çıkarman o sancıyla epeyce zahmetli olacak çünki. Doğum sonrası içinde önden düğmeli pamuklu penye pijama takımlarına bakıyorum, sabahlığım var zaten 2 tane. Pijama uygun ve güzel bulursam 2 takım alırım yeter. 3. doğumum olacak bu arada.