Mlkko ben kullandım canım mucizevi birşey bence 🤗 40+1 de suni ile başlatıldı benm doğumum Hazırda bekliyordu zaten ot ve ben ona cuma günleri Meryem suresini okudum 😊 doğuma gideceğim sabahta kalktım boy abdesti aldım Meryem süresi ve inşirah suresini okudum kahvaltı mu edip hastaneye gittim. Evden çıktığım andan doğum olana kadar da sürekli bu duaları okudum
“ SÜMME SEBİLE YESSERAH “ kolay doğum duasıdır
“el basit “ kolaylaştıran anlamına gelen zikir
doğumhaneye yatışım yapılınca otu 5kgluk yoğurt kovasına yerleştirdim ve yanımda ablam vardı o da yine başında Meryem suresini okudu o an bana serumu da taktılar pilates yürüyüş derken 1,5 saatte doğurdum anlamadan 😁 doğum olduğunda tamamen açılmıştı doğumdan hemen sonra da onu sudan çıkarmanız gerekiyor bitkiyide atmayın serin açık havada bekletin kendi kendine eski haline dönüyor o toplandıkça rahimde toplanıyor daha sonra tekrar kullanılabiliyor. Ben doğum yapacak birine verdim kendi otumu