Kızlar yarın 40 hatta olacağım ve hiçbir belirti yok gerçi yalancı sancılarım oluyors arada onları belirtiden saymıyorum artık 36 . Haftamdan beri yokluyor beni çok sancilanip uykudan uyanmisligim var gerisi yok ama kasıklarıma anlık kramplar giriyor oda bir aydır olan bir durum ve çok baskı var sezeryandan korkuyorum işin açığı