Serpil34 Kızlar merhaba 3hafta sonra doğum normalde ama erken gelirse diye korkuyorum ağda yaptırcam ama doğuma yakın bir daha yaptırmam gerekicek sizde bekleyeyim mi biraz daha yoksa gidimmi 🤭
ipkklmn Serpil34 33+4 gibi ağdaya gitmiştim 37-38 gibi tekrar giderim diye düşünmüştüm. 38i geçiyoruz hala çıkmadı 😏 ne yapcam bilmiyorum bende.