Pinkoloji Yarenimm canım normal. Fakat şimdi tansiyonunu bir ölçer misin evde tansiyon ölçme aleti vardır umarım.
Aliasaff Yarenimm benimde burun kanmam oldu tansiyonla ilgili değil deri doktorum kbb bölümüne gittim ufak bi operasyon geçirdim burnumda kılcal damarlarımda çatlama olmuş o yüzden oluyormuş bide krem verdi burnunu sert sümkürme dedi soğuklarda kapalı tut dedi 3 aylıkken başladı devam edince bende tedirgin oldum
Pinkoloji Yarenimm yok çok normal. Benimde kanıyordu sabah uyandığımda kan oluyordu burnumda. Ama tansiyonunu takip et böyle durumlarda ve sıklaşırsa doktoruna danış kan sulandırıcı etkisi olabilir belki o konuda fikrim yok. Ben bi kanamakta bi15 9 yakaladım tansiyonu o yüzden takipte ol.
Yarenimm Fidashka hayatında ilk kez kanayınca korktum canim beyin kanamasını geçiriyorum dedim kendi kendime sukur normalmis😊