9 mayıs gece saat 2.30 da Biranda suyum geldi hemde ne geliş 🙂 hemen doktora gittik 2 cm açılmam olduğunu ve takip edeceklerini söylediler ama sancım hiç yoktu sonra sancılar başladı saat 10 a kadar açılma beklediler ama sadece 4 cm olmuştu , suni sancı verdiler yok böyle bir ağrı 🙁 en son ağır sancı ile doğum salonuna girdim , hayatımdaki en zor 20 dk orada geçti 🙁 ama çok şükür Pamuk gibi bir kıza kavuştum bildiğiniz Pamuk prenses 🙂 darısı bekleyenlerin başına 🙏🏻❤