Sahra3568 İyi akşamlar Tepecik Araştırma Hastanesinde detaylı ultrason çektiren varmı ? Radyoloji için kadın doğum polikliniğinden en erken ne zamn randevu almak gerekir
BilmemKacYilOldu Sahra3568 benm bildigime göre cok cok erkenden alınması gerekıyor . hatta orasıda alsancak a yönlendirdi ben gittigim zaman
Karacabay Sahra3568 canım ben onun için sabah ilk dolmuşla hastaneye gitmiştim 10mu 20mi kisyemi ne veriyolar sırayı
Deryayurt Sahra3568 canım ben 2017 de cektirmistim 18 gün sonraya randevy vermislerdi ama bildigim kadariyla orda yapılmıyor alsancak emar diye biyere yönlendirmisti beni orda yapılmıstı
Sahra3568 Karacabay ben 16 haftalığım şimdiden randevu alsam 1 ay sonraya falanmı verirler acaba radyolojiye özellerde fiyatlar çok yüksek
Ceylanaydemir Sahra3568 canım orda 2 sene önce yapıluyordu aslında orda da değil ordan alsancak mr a yönlendirio ücretsiz yaptırıyolardı ama artık oda yok ben gittim anlaşmamız bitti özelde yaptırabilirsin sadece dedi
Sahra3568 Ecemileee banada radyoloji bakıyor dediler perinatoloji riskli gebeliklere bakıyormuş nasıl memnun kaldınızmı peki 15-20 dk sürüyormu
Poyrazefenin_annesiii Canım Alsancak mr de 200 TL ye yaptırdım ben bundan bi kac ay önce. Çok ilgili herşeyi ile ilgileniyor eşini yanına alıyor. Siyah beyaz 200 renklisi 350 TL idi. Şimdi de pek fark olduğunu sanmıyorum. Perinatoloji bölümü riskli gebelere bakıyor.
Sahra3568 Poyrazefenin_annesiii canım çok saol tepeciği bir deniycem olmazsa yoğunluk varsa direk oraya geçicem özeldede hastanedede eşleri almıyorlar alsancakta alıyorlarsa süper 👏🏻gariplerim eşlerimizi adamdan saymıyorlar😁🥰☺️