Elif64 canım bende 9. Haftamda olmuştum bi kere sonra 12 de oldu bidaha ama hemen doktora gitmiştim keseye baktık kalp atışına falan işte sonra progestan kullandım bir ay bol su içtim bide cok faydasını gördüm daha sonra kullanmadım hapı bıraktırdı doktorum cok şükğr sağlıklıydı bebeğim 20. Haftamız şuan