Dilara1503 EbruSevban benmde 33 çıktı kültürde üreme yok ama diyorum acaba böbrekte taş mı var o mu yapıyor böbreklerimde ağrıyor çünkü zaten 3 kere taş aldırdım
EbruSevban Dilara1503 Böbreklerde taş ve kumda enf yapar diyaliz teknikeriyim ben en korktuğum konu böbrekler ve enf korktuğunda başına geliyor işte
EbruSevban Remziye02 10.haftada kontrolde kalbinin durduğunu öğrendim patoloji sonucuna göre de enf bağlı çıktı zaten patolojiden önce dooplerde köşede kristaller var demişti Perinatolog görmüştü enf keseye dolduğunu
Dilara1503 EbruSevban kesinlikle canım zaten o yüzden çekiyorum suan tekrar taş oluştumu bilmiyorum ki böbreklerime her ay ultrasonla bakılıyor ultrasonun gördüğü bir taş yok çok şükür genişleme de yok. Ama eğer taş varsa da görünmüyorsa muhtemelen o yapıyor
EbruSevban Dilara1503 Allah yardımcın olsun biz yine iyi düşünelim inşallah tekrar bı taş olusumu yoktur 🙏🙏
Neslihan1903 fpkprensesim ben içtim canım geçen ay hemde 2 gün arayla 2 tane toplam şu an 12+4 olduk sıkıntı olmaz korkma iç enfeksiyon daha sıkıntı 🤗